Informacje prawne
Spis treści:
Polityka prywatności
Administratorem danych osobowych jest:
KM Consulting
ul. Malwowa 1A
05-825 Czarny Las
NIP: 7731008563
REGON: 590378715
Kontakt z administratorem danych jest możliwy poprzez email: biuro@planetarozwoju.pl lub listownie na w/w adres Administratora.
Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celach:
- obsługi i wykonania umowy, podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 pkt 1 lit. b) RODO,
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. wystawieniu faktury VAT, podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 pkt 1 lit. c) RODO,
- wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora tj. marketingu bezpośredniego oferowanych produktów lub usług własnych i przygotowania zindywidualizowanej oferty
- handlowej, podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO.
Chcąc rzetelnie wykonywać nasze usługi, Państwa dane będą mogły być przekazywane następującym grupom osób:
- pracownikom lub współpracownikom na podstawie osobnego upoważnienia,
- podmiotom współpracującym jak dystrybutorzy i producenci oferowanych rozwiązań, w tym z krajów trzecich,
- organom kontrolnym, np. urzędom skarbowym,
- innym odbiorcom np. firmom kurierskim.
Państwa dane będą przetwarzane przez czas trwania umowy, chyba że będzie to konieczne na podstawie obowiązujących przepisów po tym okresie w celach archiwalnych do dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
Ponadto w celu przeprowadzenia webinariów lub innych spotkań online na podstawie odrębnie wyrażonej zgody Administrator będzie mógł również posługiwać się Państwa danymi osobowym. Podstawą prawna przetwarzania będzie w tym przypadku art. 6 pkt. 1 lit. a) RODO. Dane pozyskane na podstawie zgody w celu przeprowadzenia konkretnego spotkania będą mogły być przekazane: naszym dostawcom IT, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych; firmom, z którymi współpracujemy w działalności obsługi newslettera, strony www, obsługi webinariów, komunikowania się z Państwem – dzięki temu nasza usługa będzie kompletna i na najwyższym poziomie. Odbiorcy wymienieni każdorazowo w szczegółach organizowanego spotkania będą posługiwali się Państwa danymi tylko i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami, na postawie zawartych z nami umów zachowania poufności danych.
W każdej chwili przysługuje również Państwu prawo do wycofania wyrażonej zgody na posługiwanie się przez nas przekazanymi danymi osobowymi. Jednak cofnięcie zgody nie będzie wpływać na możliwość posługiwania się Państwa danymi osobowymi przez cały okres obowiązywania zgody tj. na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody przed jej wycofaniem.
Zgodnie z przepisami RODO przysługuje Państwu w dowolnym momencie prawo do:
- żądania dostępu do treści Państwa danych osobowych,
- sprostowania tych danych,
- ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie,
- przenoszenia tych danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie w przypadku gdy została wcześniej wyrażona w konkretnym celu,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO).
Podanie danych osobowych w w/w celach jest dobrowolne jednak warunkuje możliwość zawarcia umowy z Administratorem. Niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości jej zawarcia. Administrator informuje, że w celu wywiązania się umowy może stosować, po wyrażeniu odpowiednich zgód formalnych, zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym automatyczne profilowanie.
Poliktyka plików cookie
Nasza strona / sklep wykorzystuje pliki cookies.
Plik cookie to mały plik tekstowy, który witryna internetowa, aplikacja lub inna platforma przechowuje na urządzeniu końcowym, z informacjami o przeglądaniu lub korzystaniu przez użytkownika z danych treści, na przykład tag identyfikujący urządzenie. Pliki cookie są niezbędne na przykład w celu ułatwienia nawigacji i poznania sposobu, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcję z platformami, aby można było je ulepszać. Są również bardzo przydatne, aby móc oferować reklamy zgodnie z preferencjami użytkownika, a także w innych celach, które zostaną opisane później. Pliki cookie nie szkodzą Twojemu komputerowi ani urządzeniu. Kiedy mówimy o „plikach cookie”, odnosimy się również do innych podobnych technologii instalowania i/lub gromadzenia informacji na urządzeniu. Pliki cookie, których używamy, są szczegółowo opisane w panelu ustawień plików cookie dostępnym na naszej Platformie.
Używamy cookies sesyjnych - o krótkim czasie istnienia, usuwanych po zamknięciu przeglądarki oraz cookies trwałych umożliwiających rozpoznanie wyszukiwarki przy kolejnych odwiedzinach.
Rodzaje plików cookie:
- W zależności od właściciela plików cookie dzielimy na:
- własne pliki cookie - są to pliki wysyłane do komputera lub urządzenia użytkownika z komputera lub domeny zarządzanej przez samego wydawcę i w której oferowana jest platforma lub usługa żądana przez użytkownika,
- pliki cookie stron trzecich - są to pliki wysyłane do komputera lub urządzenia użytkownika z komputera lub domeny, która nie jest zarządzana przez wydawcę, ale przez podmiot trzeci, przetwarzający dane pozyskane za pomocą plików cookie.
- W zależności od celu zastosowania używanych plików cookie można podzielić je na:
- niezbędne (techniczne) pliki cookie - są to pliki, które pozwalają użytkownikowi poruszać się po stronie internetowej, platformie lub aplikacji i korzystać z różnych opcji lub usług, które w nich istnieją, takich jak na przykład kontrolowanie ruchu, identyfikacja danych lub sesji, dostęp do sekcji lub treści ograniczonego dostępu, zapamiętywanie elementów składających się na zamówienie, realizacja procesu zakupu zamówienia, zarządzanie płatnościami, kontrola nadużyć związanych z bezpieczeństwem usługi, korzystanie z elementów bezpieczeństwa podczas nawigacji, dokonywanie rejestracji. Techniczne pliki cookie, które są absolutnie niezbędne, są pobierane domyślnie, gdyż umożliwiają wyświetlanie platformy lub świadczenie usługi żądanej przez użytkownika.
- funkcjonalne pliki cookie umożliwiające personalizację - te pliki cookie pozwalają użytkownikowi zapamiętać informacje, dzięki czemu uzyskuje on dostęp do usługi lub platformy o określonych cechach, które mogą być różne od cech poszukiwanych przez innych użytkowników, takich jak na przykład język, liczba wyników, które mają być wyświetlane, gdy użytkownik wykonuje wyszukiwanie, wygląd lub zawartość serwisu w zależności od typu przeglądarki, z której korzysta użytkownik lub regionu, z którego ma miejsce dostęp itp. Brak akceptacji tych plików cookie może prowadzić do spowolnienia działania witryny lub źle dostosowanych zaleceń.
analityczne pliki cookie - są to pliki, które pozwalają na ilościowe określenie liczby użytkowników, odwiedzanych sekcji na platformie i sposobu, w jaki użytkownicy wchodzą z nią w interakcję w celu przeprowadzenia pomiaru i analizy statystycznej korzystania z niej przez użytkowników oraz wprowadzenia ulepszeń opartych na analizie danych dotyczących użytkowania platformy lub usługi przez użytkowników. - behawioralne (reklamowe) pliki cookie - są to pliki, które przechowują informacje o zachowaniu użytkowników uzyskane dzięki ciągłej obserwacji przeglądania, co pozwala na opracowanie na ich podstawie określonego profilu wyświetlania reklam. Te pliki cookie umożliwiają zarządzanie w najbardziej efektywny sposób przestrzeniami reklamowymi, które w stosownych przypadkach redaktor włączył bezpośrednio lub we współpracy z osobami trzecimi.
Zgoda na cookies
Podczas pierwszej wizyty lub po usunięciu cookies na stronie wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies. Dzięki temu narzędziu masz możliwość zarządzania plikami cookies z poziomu strony. Możesz również zmienić ustawienia cookies z poziomu swojej przeglądarki albo w ogóle usunąć pliki cookies. W menu przeglądarki internetowej znajdziesz wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień cookies.
Całkowite wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować trudności w korzystaniu z naszych strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.
Obecnie nasza strona nie korzysta z cookies podmiotów trzecich. Używamy jedynie niezbędnych technicznych ciasteczek własnych sesyjnych.
Możesz wyłączyć obsługę plików cookie w swojej przeglądarce:
- Chrome
- Safari
- Mozilla
- Edge
- Opera
Regulamin sklepu / zapisów i płatności kursów online
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy (zwany dalej „Sklepem”) działający pod adresem https://planetarozwoju.pl jest własnością i jest prowadzony przez podmiot:
KM Consulting
ul. Malwowa 1A
05-825 Czarny Las
NIP: 7731008563
REGON: 590378715
(zwany dalej „Sprzedawcą”), numer telefonu kontaktowego (+48) 884-998-854 (od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 08:00-16:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora, z usług którego korzysta Użytkownik), e-mail: biuro@planetarozwoju.pl - Stroną dokonującą zakupów w Sklepie (zwany dalej „Klientem”) jest pełnoletnia osoba fizyczna będąca Konsumentem, w tym Konsument-Przedsiębiorca, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
- Użytkownikiem jest każda osoba korzystająca ze strony internetowej Sklepu.
- Zamówienie oznacza oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu, wskazujące na Produkt lub zestaw Produktów określonych do realizacji przez Klienta, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Umowa sprzedaży oznacza umowę sprzedaży Produktów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawartą pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem z wykorzystaniem Sklepu, tj. zawieraną za pomocą środków porozumiewania się na odległość, na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu cywilnego.
- Konsument - Przedsiębiorca to osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Niniejszy regulamin Sklepu (zwany dalej „Regulaminem”), który jest regulaminem w rozumieniu art. 8. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2022 roku, określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki zawierania umów za pośrednictwem Sklepu oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Liczba oferowanych Produktów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży w Sklepie jest ograniczona, a realizacja takich zamówień odbywa się w kolejności w jakiej zostały one złożone, aż do wyczerpania zapasów.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu oraz w siedzibie Sprzedawcy. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Użytkownika w każdej chwili poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie na nośniku Użytkownika.
- Sprzedawca informuje, że nie stosuje żadnego Kodeksu dobrych praktyk rozumianego jako zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku.
2. RODZAJE PRODUKTÓW W SKLEPIE
- Przedmiotem Umowy sprzedaży są znajdujące się w aktualnej ofercie handlowej, prezentowane na stronie internetowej Sklepu szkolenia i kursy dla dzieci i młodzieży, zwane dalej łącznie „Produktami”.
- Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu przy każdym Produkcie są wyrażone w walucie PLN i są cenami brutto, zawierającymi obowiązujący podatek VAT 23%. Zapłata ceny jest dokonywana wyłącznie w walucie PLN. Cena nie uwzględnia jednak kosztów dostarczenia Produktu do Klienta, a także ewentualnych dodatkowych kosztów, których poniesienie zaakceptował Klient.
- Informacje podane w Sklepie (w szczególności dotyczące cen Produktów) nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert określone w art. 71 Kodeksu cywilnego. Informacje o cenie, cechach oraz istotnych właściwościach Produktów są dostępne na stronie internetowej Sklepu na kartach poszczególnych Produktów. Informacje szczegółowe dotyczące Produktu (kursu) są zamieszczone w umowie widocznej na stronie wybranego kursu.
3. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Złożenie zamówienia w Sklepie następuje wyłącznie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza na stronie internetowej Sklepu.
- Prawidłowo wypełniony formularz zawiera obowiązkowo następujące dane Klienta:
- imię i nazwisko lub pełna nazwa firmy,
- adres Klienta (ulica, numer domu i lokalu, kod pocztowy, nazwa miejscowości),
- numer NIP (dotyczy Firmy),
- adres poczty elektronicznej (e-mail),
- numer telefonu.
- dodatkowych informacji o kursancie (dziecku)
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały tydzień, jednak ich realizacja następuje w dni robocze,w godzinach od 800 do 16.00.
- Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku po godzinie 15:00 oraz w soboty lub dni ustawowo wolne od pracy i wymagające dodatkowej decyzji Sklepu, będą rozpatrywane i przyjmowane do realizacji w najbliższym dniu roboczym.
- Do złożenia zamównienia nie jest potrzebne konto użytkownika. Użytkownik zamawia kursy każdorazowo akceptując Regulamin oraz politykę prywatności.
- Realizacja sprzedaży w Sklepie odbywa się według następującej procedury:
- Wybrać jeden z kursów zaprezentowanych na stronie głównej Sklepu.
- Uzupełnić formularz danymi Klienta.
- Wybrać w formularzu tryb płatności: jednorazowy, semestralny, ratalny lub ich promocyjne warianty z rabatem.
- Zapoznać się z treścią umowy dla danego kursu (umowa automatycznie uzupełni się danymi z formularza).
- Zadeklarować akceptację umowy realizacji kursu w formularzu.
- Zapoznać się i zaakceptować niniejszy regulamin w formularzu.
- Po poprawnym uzupełnieniu formularza pojawi się pod nim podsumowanie wraz z kwotą brutto do zapłaty za kurs, na warunkach uszczegółowionych w treści umowy.
- W celu finalizacji zamówienia należy kliknąć ‘Akceptuję umowę i płacę teraz przelewem online’. Klient zostanie przekierowany ze sklepu do bezpiecznej strony w celu dokonania płatności online.
- Po dokonaniu płatności pojawi się okno z potwierdzeniem złożenia zamówienia, a na adres e-mail podany przez Klienta zostanie wysłane potwierdzenie realizacji transakcji..
- Po złożeniu zamówienia pojawi się okno z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz przypisanym do niego numerem, a na adres e-mail podany przez Klienta zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia zawierające w szczególności:
- numer oraz data złożenia zamówienia,
- informacje o wybranym przez Klienta produkcie,
- łączna wartość zamówienia,
- metoda płatności. - Formularze wypełnione błędnie lub niekompletne nie będą przyjmowane do realizacji, a przelane środki zostaną zwrócone.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację całości lub części złożonego Zamówienia, Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji i zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Klienta, który podejmie decyzję o dalszym sposobie realizacji Zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia).
- Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Klient otrzymuje od Sprzedawcy:
- potwierdzenie otrzymania zamówienia tj. automatycznie generowaną przez system Sklepu wiadomość mailową z podziękowaniem za złożenie zamówienia, zawierająca numer i datę zamówienia, dane Klienta, opis Produktu (lub odnośnik do opisu na stronie Produktu w Sklepie), cenę i pozostałe informacje;
- potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, tj. wiadomość z informacją o ropoczęciu realizacji Zamówienia na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres poczty e-mail. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży wysyłane jest po zweryfikowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę pod względem poprawności podanych przez Klienta danych oraz dostępności produktów zawartych w Zamówieniu i jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- w przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia informację o jego anulowaniu.
- Treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu są przechowywane przez system informatyczny Sklepu przez 1 rok od daty zakończenia kursu, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom Umowy sprzedaży. Każdy Klient, ma dostęp do wszystkim swoich Umów sprzedaży zawartych poprzez stronę Sklepu przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym.
4. WARUNKI I FORMY PŁATNOŚCI
- W Sklepie dostępne są następujące formy płatności:
- Przelew elektroniczny – płatności online. Płatność dokonywana w momencie zakończenia zamówienia bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę systemu płatności online mBank Paynow, gdzie dokonuje wyboru banku.
- Karta płatnicza: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
- Innym typem płatności dostępnym za pośrednictwem mBank Paynow jest kod Blik.
- Szczegółowy regulamin płatności mBank Paynow znajduje się na stronie https://www.paynow.pl. Dane osobowe Klienta przekazywane są za pomocą systemu płatności internetowych spółce mBank S.A., która to spółka jest ich administratorem danych osobowych.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
- Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu 100% wartości zamówienia na konto Sprzedawcy.
- Faktura lub paragon fiskalny za zakupiony Produkt zostanie dostarczona w formie elektronicznej w postaci pliku PDF zgodnie z art. 106n ustawy z dn. 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011.177.1054 j.t. ze zm.). Składając zamówienie w Sklepie Klient niniejszym wyraża zgodę na przesłanie dokumentu sprzedaży na wskazany w zamówieniu adres email.
- W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności Produktu do momentu zapłaty ceny, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktów bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży na poszczególnych stronach Produktów w Sklepie.
5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA ORAZ KONSUMENTA-PRZEDSIĘBIORCĘ
- Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wydania Produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca może odstąpić od umowy, informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, zwróci Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu w formie fizycznej (jeśli takowy był przedmiotem Umowy sprzedaży) lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrot płatności zostanie dokonany za pomocą przelewu bankowego na podany przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę numer konta bankowego; Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem należności.
6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktu, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 576 Kodeksu cywilnego.
- Klient składający reklamację do Sprzedawcy proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wadę Produktu i żądania reklamującego z tytułu rękojmi (wymiana na nowy, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy sprzedaży w razie istotnej wady Produktu) lub z tytułu gwarancji, jak wskazane w dokumencie gwarancyjnym. Składając reklamację Klient proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania. Odpowiedź w sprawie rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma w sposób odpowiadający rodzajowi użytego środka porozumiewania się na odległość.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość zwrócenia się do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o:
- wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedawca wskazuje, że uprawnienia opisane w niniejszym paragrafie nie przysługują Klientowi, który jest Konsumentem – Przedsiębiorcą.
8 . POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówienia jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu EU i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”) . Szczegółowe zasady opisana są w Polityce prywatności.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, zgodnie z którym Umowa sprzedaży powinna być interpretowana, w szczególności za pomocą Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Rozporządzenia RODO, a w odniesieniu do Konsumentów również Ustawy konsumenckiej.
- Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych powodów (np. zmiana obowiązujących przepisów, zmiana zasad sprzedaży w Sklepie). W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian (odpowiednia informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona na stronie Sklepu, a Użytkownicy posiadający utworzone konto lub subskrybujący newsletter otrzymają informację o zmianach w Regulaminie drogą mailową.) W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania ze Sklepu i wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Nie wyłącza to, ani nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z korzystania ze Sklepu w każdym czasie.